+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Rynek nieruchomości - warto się w niego "pchać"?

  1. #1

    Rynek nieruchomości - warto się w niego "pchać"?

    Witajcie. Chcialabym sobie konstruktywnie podyskutować na temat rynku nieruchomości, a dokładniej pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości. Generalnie gdzie ucho nie przyłożę tam slysze inna opinie, dlatego mój wpis, mam nadzieję że wymienimy tu poglądy bez zadęcia i kulturalnie. Pytanie pojawia się w związku z tym, że kolega namawia mnie na współprace, a ponieważ jestem kompletnie zielony chcę najpierw zasięgnąć wiedzy, bo po ewntualnej decyzji na tak rozważam studia podyplomowe. Wiadomo, trzeba miec certyfikaty i takie tam a wykombinowalem że najlepiej to zalatwic w ten sposób, kompleksowo i w ogóle. No ale to sa koszty więc nie wiem czy warto, jakby po kilku latach się miało okazać że znów jestem na lodzie i musze się rozglądac za czymś nowym. Na dobry początek przeczytalem sobie troche o tej branży w necie, wypytałem kumpla. Wysłałem zapytanie do tej uczelni o studia (kierunek: zarządzanie, specjalność: zarządzanie nieruchomościami), teraz brakuje mi tylko wymiany myśli, poglądów, wszystkich za i przeciw.

  2. #2
    Jeśli chcesz się pchać w ten biznes, to musisz się liczyć z tym, że konieczna będzie dobra reklama i oznaczenie firmy na mapach google. Klienci muszą Cię łatwo i szybko znaleźć, ponieważ w innym wypadku wybiorą konkurencję

  3. #3