+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Hobby po godzinach

  1. #1

    Hobby po godzinach

    U mnie w domu króluje kolorowa włóczka. A u was ?

  2. #2
    Ja programuję w wolnym czasie.

  3. #3
    Ja robiłem kiedyś własnoręcznie drewniane blaty ludziom, no i sobie, bo z wykształcenia jestem stolarzem. Sprawiało mi to frajdę, ale okazało się że są strony proponujące moją prace taniej. Aktualnie szukam, ale może zainteresuje się tą włóczką, kto wie

  4. #4
    ja bym się nie przejmowała że ktoś coś taniej oferuje, ważne że to co robisz sprawia ci przyjemność, w końcu na tym polega pasja

  5. #5
    ja przykładowo szyję odzież na wyprawy górskie, taką raczej dla zaawansowanych wspinaczy, którym zależy na wysokiej jakości produktach, które sprawdzą się w każdych warunkach najlepiej jest robić swoje i nie oglądać się na innych, a sukces z czasem sam przyjdzie

  6. #6
    Junior Member
    Dołączył
    Feb 2023
    Posty
    3
    a ja lubię podróże i zajmowanie się roślinami

  7. #7
    Jeśli chodzi o mnie to mam wiele zainteresowań
    bieganie
    wycieczki - niekoniecznie zagraniczne, Polska również ma wiele pięknych miejsc do zaoferowania - na przyklad jeśli chodzi o organizację imprez integracyjnych w firmie https://zabawkibilbo.pl/jakie-bledy-...ntegracyjnych/
    bawię się w ostatnim czasie w programowanie

  8. #8
    moja siostra zaczęła robić obrazy abstrakcyjne akrylowe na ścianę w ramach hobby. do tej pory głównie szkicowała i rysowała a teraz zabrała się za większe i bardziej zaawansowane projekty mówi że malowanie ją bardzo uspokaja, relaksuje, a jednocześnie jest to zajęcie kreatywne, pobudzające twórcze myślenie i inteligencję ;D

  9. #9
    Ja mam takie hobby, trochę nietypowe co prawda, ale mam A mianowicie chodzi o wędkarstwo. Lubimy w ten sposób spędzać czas razem z mężem. Jestem w trakcie poszukiwania różnych akcesoriów wędkarskich jak np. popper tutaj https://liwi.pl/

  10. #10